Ryttarlicens

Kontrollera att du har rätt e-postadress och telefonnummer i TDB (under ”Mina sidor”). Viktigt för att vi skall kunna härleda inbetalning av medlemsavgift till rätt person så att ryttarlicensen kan godkännas av oss.

VIKTIGT OM DIN LICENSANSÖKAN!
Ryttarlicens godkänns av oss så snart inbetald medlemsavgift är synlig på vårt bankgiro.
Tänk på att det kan ta tre (3) vardagar innan betalningen är synlig på föreningens konto. Arbetet i föreningen sker ideellt, vilket kan innebära en handläggningstid på ca 1 vecka. Var ute i god tid med betalning av medlemsavgift och ansökan om ryttarlicens!

SRF licensierade tävlingsryttare har förtur framför övriga klubbmedlemmar vid av SRF arrangerade träningar, clinics och andra event där antalet platser är begränsade.

Erbjudande/Avtal om Medlemsförmån 2024